tiistai 14. kesäkuuta 2016

Tietoa minusta :)

Hmm.. Mietin pitkään kuinka tekisin tämän ja lopulta päädyin että tämä tuntuu luontevimmalta :D !

Idea laihduttamiseen on ollut pitkään mielessä ja monesti olen sitä jo koittanut (kuitenkin tuloksetta/jojoiluna). Joten päätimpä että ehkä tämä auttaa minua asian suhteen ja saan samalla motivaatiota!

Sitten siitä kuka olen:

-Tyttö 17v
-Olen n.164cm pitkä
-Lähihoitaja opiskelija (erikoistumisalana lapset ja nuoret)
-Omistan 2 koiraa (corgi ja sekarotuinen)
-Asun vielä kotona vanhempieni kanssa
-Olen sinkku
-Koko ikäni olen ollut ylipainoinen ja sen takia myös kiusattu (mm. koulussa)
-Vihaan kehoani ja silti miltä näytän
-Unelmana on saada kroppa jota voin kantaa hyvällä omalla tunnolla!!


Tämän hetkinen paino ilmoitus:102,5kg


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti